×

Carrefour renunță la produsele PepsiCo din cauza majorării prețurilor

Carrefour renunță la produsele PepsiCo din cauza majorării prețurilor

Carrefour renunță la produsele PepsiCo din cauza majorării prețurilor

O celebră băutură nu se va mai găsi pe rafturile din acest magazin. Decizia vine în urma majorării prețurilor. Mai multe produse vor dispărea.

Decizia surprinzătoare a Carrefour

Carrefour a luat o decizie surprinzătoare la începutul acestui an, anunțând că nu va mai comercializa produsele PepsiCo, inclusiv branduri precum Pepsi, chipsurile Lay’s și 7up.

Motivul din spatele deciziei

Această hotărâre vine ca urmare a creșterii semnificative a prețurilor acestor produse, potrivit purtătorului de cuvânt al retailerului.

Consecințele în magazin

De la data de joi, rafturile magazinelor Carrefour din Franța care anterior găzduiau produsele PepsiCo vor afișa anunțul „Nu mai vindem această marcă în urma creșterilor inacceptabile de prețuri”.

Reacția retailerului

Reprezentanții Carrefour nu au ezitat să denunțe majorările de prețuri, considerându-le inacceptabile pentru clienții lor. În contextul inflației ridicate, aceasta nu este prima abordare a retailerului în lupta împotriva majorărilor de prețuri, având în vedere că în anul precedent a început o campanie de atenționare cu privire la produsele care și-au micșorat dimensiunile, dar au păstrat prețurile neschimbate.

Incertitudinea cu privire la produsele deja existente

Până în prezent, nu se știe dacă produsele PepsiCo care sunt deja pe rafturile Carrefour vor fi retrase de la vânzare. De asemenea, reprezentanții PepsiCo nu au oferit un comentariu oficial cu privire la această decizie a retailerului.

Majorările de prețuri în industria alimentară

Într-un context mai larg, majorările de prețuri au devenit o problemă serioasă pentru retaileri și furnizorii de produse alimentare. În 2023, comercianții cu amănuntul din mai multe țări europene, inclusiv Germania și Belgia, au adoptat tactica de a opri comenzile de la furnizorii de produse alimentare ca răspuns la creșterile semnificative ale prețurilor, intensificând astfel negocierile de prețuri.

Măsurile luate de guvernul francez

În Franța, guvernul a luat măsuri în efortul de a reduce inflația, cerând retailerilor și furnizorilor să înceapă negocierile anuale privind prețurile mai devreme decât de obicei, încă din luna ianuarie. Această mișcare face parte dintr-un efort mai amplu de a proteja consumatorii francezi de creșterile semnificative ale costurilor, iar ministrul de Finanțe al Franței a amenințat cu taxe speciale pentru companiile alimentare care nu își ajustează prețurile pentru a reflecta costurile mai mici ale materiilor prime.

Decizia Carrefour în sprijinul consumatorilor

Într-o perioadă în care inflația continuă să fie o problemă majoră, decizia Carrefour reprezintă un pas îndrăzneț în sprijinul consumatorilor în fața prețurilor tot mai mari.

Partajează acest conținut:

Publică comentariul