×

Atenție! Cardurile clienților de la CEC Bank, ING Bank și Banca Transilvania pot fi în pericol!

Atenție! Cardurile clienților de la CEC Bank, ING Bank și Banca Transilvania pot fi în pericol!

Avertisment privind siguranța cardurilor la CEC Bank, ING Bank și Banca Transilvania

Avertisment important pentru clienții CEC Bank, ING Bank și Banca Transilvania

Dacă ai cont la una dintre băncile CEC Bank, ING Bank sau Banca Transilvania, este important să fii atent la siguranța cardului tău, în special în această perioadă. Tentativele de fraudă s-au înmulțit, mai ales în timpul sărbătorilor, iar clienții acestor bănci sunt expuși riscului de a rămâne fără bani pe card.

Recomandări pentru protejarea conturilor bancare

Pentru a te proteja împotriva fraudelor și a asigura siguranța banilor tăi, este important să iei în considerare următoarele sfaturi:

Folosește parole unice și puternice

Asigură-te că ai o parolă unică pentru fiecare cont bancar pe care îl deții. ING Bank recomandă clienților să își schimbe parolele în mod regulat și să se asigure că acestea sunt foarte puternice. Prin adoptarea unei astfel de practici, nivelul de securitate al contului tău va fi mult mai ridicat.

Autentificare cu doi factori

O altă recomandare importantă este să activezi autentificarea cu doi factori, atunci când această opțiune este disponibilă. Prin utilizarea acestei metode, vei adăuga un nivel suplimentar de securitate, ceea ce va face mai dificilă pentru atacatori să fure bani din contul tău.

Protejează-ți datele personale

Fi prudent în ceea ce privește informațiile personale pe care le furnizezi online, în special pe platformele publice. Atacatorii pot utiliza informații precum adresa, numărul de telefon sau data nașterii pentru furt de identitate sau alte activități rău intenționate. Nu furniza detalii bancare pentru oferte care par prea bune pentru a fi adevărate și abordează astfel de oferte cu scepticism.

Fii atent la cererile de ajutor sau suport tehnic

Nu permite accesul la distanță la telefonul mobil sau calculatorul tău pentru „ajutor” sau „suport” tehnic, prin aplicații precum AnyDesk sau LogMeIn. Aceste cereri pot expune dispozitivul tău la malware sau pot permite accesul neautorizat la datele personale sau bancare.

Ignoră mesajele suspecte

Fi sceptic în fața mesajelor care promit câștiguri ușoare sau investiții de mare succes fără riscuri. Nu te lăsa atras în capcana unor promisiuni nerealiste. Experții băncilor nu vor contacta clienții prin WhatsApp sau rețelele de social media pentru a împărtăși secretele investițiilor. Ignoră astfel de mesaje și nu furniza informații personale sau financiare în legătură cu aceste oferte tentante.

Prin urmarea cu atenție a acestor recomandări, vei putea reduce riscul de a deveni victimă a fraudelor bancare și îți vei proteja conturile și banii într-un mod eficient.

Partajează acest conținut:

Publică comentariul