×

Schimbări în programul de funcționare al centrului de relații cu clienții ENGIE România

Schimbări în programul de funcționare al centrului de relații cu clienții ENGIE România

ENGIE România aduce modificări în programul de funcționare al centrului de relații cu clienții

ENGIE România, unul dintre furnizorii de top de gaze naturale și electricitate din țară, a anunțat recent schimbări în programul de funcționare al centrelor de relații cu clienții și al serviciului de Call Center.

Centrul de relații cu clienții va fi închis în majoritatea cazurilor

Potrivit unei notificări recente, majoritatea centrelor de asistență clienți ale ENGIE România vor fi închise în data de 24 ianuarie. Cu toate acestea, există o excepție semnificativă la această regulă.

Insula ENGIE din Băneasa Shopping City va opera în mod normal

În ciuda închiderii temporare a celorlalte centre de asistență clienți, insula ENGIE situată în Băneasa Shopping City va funcționa în mod normal, respectând programul obișnuit al centrului comercial. Această decizie a fost luată în beneficiul clienților care doresc să acceseze serviciile ENGIE chiar și în această zi specială.

Linia telefonică Call Center nu va fi activă pe 24 ianuarie

În plus, linia telefonică Call Center a ENGIE nu va fi activă pe 24 ianuarie, urmând să își reia funcționarea normală începând cu ziua următoare, 25 ianuarie. Compania apreciază înalt înțelegerea și răbdarea de care dau dovadă clienții în această perioadă.

Clienții pot accesa serviciile ENGIE prin platforma online și aplicația mobilă

Pentru a răspunde nevoilor clienților în ziua de 24 ianuarie, ENGIE România pune la dispoziție platforma online și aplicația mobilă. Aceste canale digitale permit clienților să acceseze detalii despre conturile lor, să efectueze plăți pentru facturi și să desfășoare diverse alte operațiuni, beneficiind de avantajele comodității și eficienței oferite de serviciile digitale.

Pentru informații suplimentare, clienții pot accesa site-ul oficial și canalele de social media ENGIE România

Pentru a obține informații suplimentare cu privire la serviciile oferite de ENGIE și pentru a fi la curent cu ultimele actualizări, clienții sunt îndemnați să acceseze site-ul web oficial al companiei sau să monitorizeze canalele de social media ale ENGIE România.

Partajează acest conținut:

Publică comentariul