×

Atenție: Obligațiile pe care trebuie să le știi dacă ai contract cu PPC, ENEL, ENGIE sau E.ON România

Atenție: Obligațiile pe care trebuie să le știi dacă ai contract cu PPC, ENEL, ENGIE sau E.ON România

Fie că ai contract cu PPC, fostul ENEL, ENGIE, ori cu E.ON România, trebuie să fii conștient de obligațiile tale. Unul dintre furnizori vine cu un anunț extrem de important pentru clienți.

Obligațiile clienților E.ON România

E.ON România anunță ce obligații au clienții. Operatorul de distribuție trebuie să citească indexul la maxim fiecare 3 luni, conform legislației în vigoare. Transmiterea lunară a autocitirii este recomandată, pentru a evita facturi eronate și a asigura plata corectă a consumului.

Transmiterea indexului

Clienții pot transmite indexul din contul de client E.ON Myline. Vor fi anunțați când începe perioada de transmitere, pot transmite indexul și pot solicita emiterea facturii pe loc dacă au activată factura electronică.

Recomandarea pentru clienții PPC și ENGIE

Chiar dacă ai contract cu PPC sau cu ENGIE, este important să ții cont de aceste detalii, deoarece sunt obligatorii indiferent de furnizor.

Factura electronică

Se recomandă utilizarea facturii electronice. Prin această metodă, toate serviciile și datele sunt salvate pe telefon sau pe aplicație, oferind acces rapid și simplu la informațiile necesare, fără a fi nevoie de alte proceduri sau bătăi de cap.

Partajează acest conținut:

Publică comentariul