Atenție! CEC Bank avertizează: Ai card la CEC Bank? Ai grijă să nu rămâi fără bani din cont!
CEC Bank, una dintre cele mai de încredere și respectate bănci din România, aduce la cunoștința publicului un avertisment important privind preocupanta creștere a tentativei de phishing. În ultima perioadă, au fost înregistrate multiple incidente de fraudă online, în care infractorii cibernetici își propun să înșele clienții prin intermediul mesajelor false.
Atenție la Mesajele Suspecte
Experții în securitate cibernetică atrag atenția că aceste mesaje pot crea impresia de autenticitate la prima vedere, fiind elaborate pentru a imita comunicările oficiale ale băncii. Prin urmare, este necesar ca oamenii să abordeze cu o anumită doză de scepticism la orice mesaj neașteptat și să-și confirme în mod atent autenticitatea acestora înainte de a răspunde sau de a furniza orice informații personale.
Sfaturi Pentru a Evita Fraudele
CEC Bank recomandă ca românii să nu răspundă la mesaje, apeluri telefonice sau email-uri în care sunt cerute date personale sau financiare. Este important ca adresa de email sau numărul de telefon care vă contactează să fie verificată pentru a vedea dacă acestea sunt conforme cu cele de pe site-ul instituției bancare.
Atenție la Link-urile Suspecte
Link-urile dubioase nu trebuie accesate, iar atașamentele provenite din surse necunoscute nu trebuie descărcate. Banca recomandă ca parolele să fie schimbate cu regularitate și trebuie folosită și autentificarea cu doi factori. Dacă ați primit orice astfel de mesaj suspect, trebuie să anunțați banca.
Cum Să Reacționezi la Posibile Tentative de Phishing
„Dacă ai primit un astfel de mesaj, îți confirmăm faptul că NU e de la noi. Atenție la tentativele de phishing din această perioadă, multe persoane rău intenționate încearcă să pescuiască date confidențiale prin SMS, e-mail sau telefon. Tratează cu scepticism și verifică de 2 ori mesajele de acest gen”, arată banca.
Partajează acest conținut:
Publică comentariul