×

Gigantul Trendyol: Cine este deținătorul real și cum este percepția clienților din România?

Gigantul Trendyol: Cine este deținătorul real și cum este percepția clienților din România?

Trendyol, gigantul din spatele reclamelor influencerilor

De la Istanbul la România: Povestea brand-ului Trendyol

În ultimele luni, Trendyol a captat atenția publicului din România datorită unei campanii masive de publicitate. Cu sediul în Istanbul, acest magazin online a fost fondat în 2010 de către antreprenoarea Demet Mutlu, dar a intrat sub umbrela grupului chinez Alibaba în 2018, devenind rapid un jucător important pe piața europeană.

Expansiunea în Europa și obiectivele companiei

La începutul acestui an, Trendyol și-a extins prezența în România, Ungaria, Grecia și Cehia, încercând să atragă milioane de clienți și să își consolideze poziția pe piață. Cu peste 300.000 de producători care își comercializează produsele pe platforma lor, compania a reușit să obțină rezultate promițătoare până în prezent.

Percepția clienților din România: De la entuziasm la dezamăgire

În ciuda eforturilor de promovare agresivă, mulți clienți români s-au plâns de calitatea produselor primite de la Trendyol. Unii dintre ei au remarcat discrepanțe semnificative între descrierile produselor și realitatea din coletele primite, generând un val de recenzii negative.

Provocările în câștigarea încrederii consumatorilor

Cu toate că există și clienți mulțumiți de serviciile oferite de Trendyol, este evident că gigantul turc nu a reușit încă să câștige încrederea pe deplin a consumatorilor din România. Într-o piață online în care încrederea este esențială, transparența și calitatea serviciilor vor fi cheia succesului pentru Trendyol în viitor.

Partajează acest conținut:

Publică comentariul